Sunday, November 22, 2009

secuIT semasa annual dinNEr di hOtel uitm - 22/11/2009


pOsing skit..huah..huah..huah..


anak saudara aku daaa...mcm mak sedara dia x...hehehehe...

ntah anak saper..pinjam jer la wak amik pic nih..cOz cute sesgt..

nak balik dah...

skali BANJIR daaa....

di pOs utama..



- banjir oh banjir oh rumah kita naik airrr ooo..



Saturday, November 21, 2009

erti gagal..


* kegagalan bukanlah bererti anda seorg y gagal.ia hanyalah bererti anda msh blum berjaya lg.kegagalan bukn lah bererti anda xmcapai apa2.ia sebenarnya bererti anda sudah mpelajari sesuatu.kegagalan bukanlah bererti anda bukanlah seorg y bodoh krn mcuba.ia bererti anda berani,teguh,bersemangat waja - berbanggalah dgn diri anda.

* kegagalan bukanlah bmaknaanda xakan bjaya.ia hanyalah bmakna andamemerlukan sedikit msa lg.kegagalan bukanlah bmaknaanda kecundang.ia hnyalah bmakna andabpeluang unk bmula semula.mcuba sesuatu y baru.kegagalan bukanlah bmakna Allah s.w.t. telah meninggalkan anda/ia hanyalah bmakna Ia mpunyai rancangan y baik lg.jd benarlah kegagalan itu xpenah muktamad..

nyawA..intAN..payUng..dh xder DAH...


dulu mcm nih..

skrg dh gni r...

sepanjanG perjalAnaN hari ni...21/11/2009





Friday, November 20, 2009

ada Orang syG awk..(nOn lawak)

Ini bukanlah post lawak, sekadar pengetahuan untuk saya dan semua pengunjung.

Ada Orang Sayang Awak

1. Sekurang-kurangnya ada 5 orang dalam dunia menyayangi anda dan sanggup mati kerana anda.
2. Sekurang-kurangnya ada 15 orang dalam dunia ini menyayangi anda dalam beberapa cara.
3. Sebab utama seseorang membenci anda adalah kerana dia ingin menjadi seperti anda.
4. Senyuman daripada anda boleh membawa kebahagiaan kepada seseorang, walaupun dia tidak menyukai anda.
5. Setiap malam ada seseorang mengingati anda sebelum dia tidur.
6. Anda amat bermakna dalam hidup seseorang.
7. Kalau bukan kerana anda, seseorang itu tidak akan hidup bahagia.
8. Anda seorang yang istimewa dan unik.
9. Seseorang yang anda tidak ketahui menyayangi anda.
10. Apabila anda membuat kesilapan yang sangat besar, ada hikmah sebaliknya.
11. Sekiranya anda merasakan anda dipinggirkan, fikirkan semula; mungkin anda yang meminggirkan mereka.
12. Apabila anda terfikir anda tidak mempunyai peluang untuk mendapatkan sesuatu yang anda ingini, mungkin anda tidak akan memperolehinya, tetapi sekiranya anda percaya pada diri sendiri lambat laun anda akan memperolehinya.
13. Kenangilah segala pujian yang anda terima. Lupakan segala maki hamun, caci umpat cela.....
14. Jangan takut untuk meluahkan perasaan anda; anda akan merasa senang bila seseorang mengetahuinya.
15. Sekiranya anda mempunyai sahabat baik, ambillah masa untuk memberitahunya yang dia adalah yang terbaik. Hanya seminit diperlukan untuk mendapat sahabat baik, sejam untuk menghargainya, sehari untuk teman tetap paling setia. walaupn punya harta yang banyak, teman tetap paling berharga.

jenis ORANG & jenis KENTUT nya..muahahaha...

* Orang TIDAK JUJUR Orang yang kalau kentut lalu menyalahkan orang lain.
* Orang BANGANG Orang yang menahan kentutnya sampai berjam-jam.
* Orang BERWAWASAN LUAS Orang yang tahu bila harus kentut.
* Orang SENGSARA Orang yang ingin kentut tapi tidak boleh kentut.
* Orang MISTERIUS Orang yang kalau kentut, orang lain tidak ada yang tahu.
* Orang GUGUP Orang yang tiba-tiba menahan kentutnya bila tiba masa nak kentut.
* Orang yang PERCAYA DIRI SENDIRI Orang yang selalu mengira kalau kentutnya bau harum.
* Orang SADIS Orang yang kalau kentut di ranjang terus dikibaskan baunya ke ranjang orang lain.
* Orang PEMALU Orang yang kalau kentut tidak bunyi tapi lalu merasa malu sendiri.
* Orang yang STRATEGIK Orang yang menyembunyikan kentutnya dengan tertawa terbahak-bahak biar orang lain tidak dengar.
* Orang BODOH Orang yang kalau habis kentut menghirup nafas untuk mengganti kentutnya yang keluar.
* Orang PELIK Orang yang kalau kentut di keluarkan sikit- sikit, sampai bunyi "tit-tit-tit".
* Orang SOMBONG Orang yang sering mencium kentutnya sendiri.
* Orang RAMAH Orang yang senang mencium kentut orang lain.
* Orang yang tidak senang BERGAUL Orang yang kalau kentut, sembunyi.
* Orang AKUATIK Orang kalau kentut di dalam air sampai bunyi blekuthuk-blekuthuk".
* Orang ATLETIK Orang kalau kentut sambil mengeluarkan tenaga dalam.
* Orang JUJUR Orang yang mengaku kalau habis kentut.
* Orang PINTAR Orang yang boleh menandai bau kentut orang lain.
* Orang MALANG Orang yang nak kentut tapi terkeluar taik....

Majlis CDM - Jemputan datO CT Nurhaliza...di stadIUm melawati,shah alam



sempat lgi pOse dlm bus..yg lain dh dibuai mimpi dh...xcayer t tgk neh..



haaa...betoi x..muahahaha..sori neh cOz kandit skit..



sementara tgu datO ct naik pentas..tp xnmpk pn..



pOsing baik punya..


antara ribuan penonton y hadir..mmg meriah sgt2..



-seDIh tau....



ni la pic besday kek yg dihadiahkan olh mr.tunang pd 07/11/09...mula2 jual mahal la..dh besday kn..tetiba bg kek jer..bg la rumah ke..keta sebijik ker.. :-p ..bkn la xmghargai kek tu..cuma sedikit terkilanzz jer..yer la..kek ajer..huaaa....aper pn..selepas tu dapat plk 2 bungkusan lagik..& sekeping wish kad..terharu sgt2..hehehehe..jahat kn..thanks sesgt2...i like it..ahak..ahak..

ntAH papEr Ntah..



apanya tersengEh caM kerANg busuk jer tu..sebenaRNya takuT..wah3





sb tu la muka tersenGEH td tu..antara kenangan yG bleh dikOngsi je la..xder paper pOn..

heK elEh....hOk Oloh..hiK elIh..



konon2 nya la pic kt ats tu kn..skali pic aku daaa...xpe la..berangan hari nih xsalah kn nyah..mana tau esOk2 kenyataan dapat keta gtu..saper tau kn..jgn marah ha..eh..eh...eh..silap la plOp..amin.mOga2 termakbul doa kalian2 sumer..



bila belajar berpOsing..

kenaPA nIh..



gni la klu asyik kena buli ajer kn..letih mak nk melayan nyah..
tgk la muka mak ni nyah..dh xlawa ni ha..
sape nk ni menjawab ni..layanzzzzz...zassss....