Tuesday, March 23, 2010

speacial BIG thanks..

sepanjang majlis berlangsung..hati cukup berdebar2..mau nyer xberdebar..hOrang ramai dtg kO nk tgk pengantin..uiiikkkk...malu..malu.. (kOnon2 kan)..tp haku berterima ksh sgt2 kt mak andam kerana sudi menyiapkan pengantin ni walau mulut pOt peT pOt peT semasa persediaan dilakukan..tp still maintain menyiapkan haku nih.. (byk sOngeh kn).. 3 hri mak andam & pak phOtografer berkampung kt sini krn menyiapkan tugasan y diberi..tp haku & hubby cukup2 berpuas hati dgn khidmat y diberikan Oleh mereka berdua..walau letih ngn tugas y dibuat..tp sumer tu xterasa dek krn kerjasama y dtg dr mereka..thanks a lOt...t tunggu majlis kOrang plk..xsabar i tau..




ni la my mak andam...

dh berpunYER daaa...

saat nih diri haku nih sudah dimiliki Oleh seseOrang iaitu suami.dh xleh nk buat perangai yg bkn2 dh..perangai2 lama dh kena tanam hidup dlm tanah and tutup buku lama & buka buku baru unk mjd seOrang iateri y baik + bijaksana + berbudi bahasa & memacam lagik la.. (sesuai ke camtuh???) hermm...byk sgt2 perkara y baru berlaku dlm kehidupan aku sbg seOrang isteri..xder la sampai tahap mengeluh skrg nih tp sekadar mengeluarkan apa y ada & terbuku dlm fikiran..tp apabila dirangkum kn sebenarnya..syukur alhamdulillah krn dipertemukan dgn seorang husband y baik hati + memahami + tOlak ansur & paling2 impOrtant bleh terima diri haku nih seadanya..syukur sgt2..semOga ikatan perkahwinan ini kekal bahgia sehingga ke akhir hayat hendaknya..insya Allah..amin.
pasangan ideal..

kehidupan sekarang nih...

mcm2 kn kita dgr apa yg tjadi zaman sekrg kn..dan bila difikirkan buat seketika..knp sampai tjadik tahap tuh..semlm dlm news paper..kes buang anak berdekatan tOng sampah..siap ngn tali pusat lagik..pekejadahnya mcm tuh (nada marah)...tp hayatnya pnjg & Allah s.w.t. still pelihara hamba Nya..krn msh lagi bernyawa..pastu maksiat sana sini..pakaian y sampai nmpak tutttt... (sensOrd k) ..knp sampai jdik camtuh..ish..ish..ish..

segala keterangan di atas hanyalah sekadar keluhan di pg hari..kerana kepala hOtak berjambul haku nih (eh..ada jambul ker???) dh blurgghhh..penuh...sesak...rapat ngn segala ntah hape aku fikir pn xtau..errrggghhhh....haru biru sudu...



merenung masa kedepan + kehadapan...

Sunday, March 21, 2010

berkurun lama...

uikkkk..lamanya xmeng-Update blOg nih..ish..ish..ish..nk wat camana..kesibukan menghantui diri inih..tp pape pOn byk sgt la yg terjadik pd diriku ini tatkala belOg ini msh sendiri n tiada apa y berlaku..eh..hape aku mengarut nih..pape je la..