Monday, May 31, 2010

selamat pengantin baru..

salam
i ngn my hubby pergi jemputan kahwin http://chentaynadona.blogspot.com/ (mak andam) & http://www.abuzarrein.blogspot.com/ (pak andam..hehehe..bkn la..photografer) i dulu..pd 29 mei 2010 kt alur jejawi..punya la ssh cri umah..kata ada bunga manggar tp pueh mencari nyer..xder pn jumper..anyway..selamat pengantin baru..semOga berbahagia & kekal hga akhir hayat..dikurniakan ank2 y cOmey2 blaker..

pengalaman diperOlehi..ilmu dipelajari..

salam,
pd 23-24 mei 2010 lalu..i & my husband m'hadirkan diri unk mengikuti kursus asas kaunseling yg diadakan di dewan bidara at hotel uitm,dan y paling teruja skit ialah penceramah pd hari tu y mmg2 seorang penceramah y tersohor di malaysia ni..nama nya ialah Cr. Haji Husim..beliau mmg besa la kuar kt telebisyen tu..kat astro pn ada..mmg mcm2 ada..

tips2 y diberikan oleh beliau mmg sgt2 b'guna & bg manfaat pd semua peserta y hadir dlm kursus nih.dgn berbekalkan 30tahun pengalaman dlm dunia kaunseling..ilmu y diberi cukup2 membuat peserta t'nganga krn kepetahan & kelancaran sewaktu menerangkan setiap bab.

insya Allah tuan haji, dgn ilmu y telah diberikan,akan sy manfaat kn buat semua..tp apa y lebih penting dlm menghadiri kursus ini ialah sy dpt pelajari bhwa MUHASABAH DIRI mmg amat penting unk kehidupan di ats muka bumi ALLAH ini.thank Q.

p/s sewaktu sesi pembelajaran dilakukan,xhbs2 aku dikhianati oleh tuan haji sndri & kengkawan,mentang2 ah aku sepasang suami isteri y duk dlm tu..geram!!!!

Monday, May 17, 2010

haluuuuuuuu....

salam sumer....

dah lama xupdate kn..kerana sesemenjak diri haku ini tlh 'membalikkan' diri dr hOneymoon la bk kata org kata..kesibukan trus menerus menerjah kpd haku..so xde masa la nk mencara kn..
huuiisshhhh..penat btl la g hOneymoon..penat?????pe kena mengena plk kn..bkn per..ni bkn penat sb g jln berdua..tp penat sb ramai g honeymoon..uikkk?????betul ke kenyataan cm tuh..sebenarnya..bkn berdua tp beramai2 la g jalan2..bak kata org kata rombongan mak cik kiah gtu haa...family day la dhe ramai2 tu..dh la..xnk ler bertaip panjang lebar y xde makna nyer nih..disajikan la dgn sedikit gambar daaa...

bye2..