Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, April 13, 2010

kemenangan itu milikkuuuu....

lihatlah dOnia..lihatlah..aku menang..aku juara..kemenangan adalah milik haku sekrg...(hohohoho..b-lagak kn????)..xde paper y special sebOnarnya..aku mmg gumbira skali krn xdsangka2 cempedak m-jd nangka..eh bukan cempedak daa..tp xdsangka haku y xtau paper psl me-make up kn org tetiba jd menang dlm acara make Over..

ok la..sbnarnya cm ni stOry nyer..hari sabtu y b-tarikh 10 april 2010..aku merela-paksakan diri inih unk pergi kursus ketrampilan & disiplin dlm pekerjaan..punya baik tunggu punya tunggu punya tunggu..skali bkn kursus unk b-ketrampilan tp kursus unk cara2 mGunakan make up..kira cm memake Over kn diri sendiri la..cesssss....tipah tertipu..apabila dirangkum kn sumer skali kira ok la kursus nih..tau penceramahnya saper..dia ialah RYZAL JAMALUDIN..pereka fesyen & make up artis..xpenah tgk la dia nih kt telebisyen..xtau la kalu xkebetOlan kn..kira ok la dia bg psl tip's berpakaian & bersOlek..

ending prOgram pd ptg itu ialah mencari 4org model n 4org mak andam y terdiri d kalangan para peserta gak la..pilih punya pilih punya pilih..xcukup lg sOrg unk mak andam..pastu tetiba lak en.ryzal jamaludim y pilih unk mak andam y terakhir nih..haku dh takut dh nih..hbs bpOluh dh nih..sb per nk tau..sb staf y dtg dlm tu sumernya and the geng dan y paling menggeramkn aku & membuat aku pns punggung ialah diaOrg mula menyebut nama aku unk dicalonkan..dan seperti y sedia maklum aku la y terpaksa melangkah unk membuat demO di hadapan..dlm hati korang blh imagine sndiri la kn..aku mmg xnk kO pergi kt depan..cOz mmg haku xtau pape psl mencOntengkn muka org nih..y haku tau cOnteng muka sndiri xper la..slps itu bmula la sesi memake over model dgn menggunakan kaedah y tlh diberikan sebentar td..aku dh awl2 mintak maap kt model tu sb kalu tsalah conteng ke terkasar sapu ke sb aku mmg xtau lgsng nk buat..dah la masa y diberikan hanyalah 30 minit jer..terketar2 aku..siap berpeluh lg dlm dewan y membeku diselubungi air cond itu..dan setelah siap dlm masa y diberikan itu tibalah masanya en.ryzal jamaludin membuat keputusan bg memilih siapa pemenang dlm acara memake up kn org itu...dan tuan2 puan2 sekelian alam..aku amat tidak menyangka sama skali bahawa pemenang tempat pertama dibOlot oleh diri haku sendirih..muahahahahahahahaha..walaupun hadiahnya tidk selumayan mana tetapi aku puas krn dpt membuktikan kpd diri haku sndiri bahwa aku berani menyahut cabaran y tlh diberikan kpd aku..penceramah y mengOlakan majlis..en.RYZAL JAMALUDINmenerima hadiah drp penceramah..suka dOwh..inilah mangsa aku pd hari tu..kesian dia..nsb dia spOrting & byk bg tunjuk ajar pd aku..thanks sis..

No comments:

Post a Comment