Wednesday, August 18, 2010

kenapa???kenapa????kenapaaaaaaaa....

hai salam..

dh siap berbuka pOse dh ker???hehehehe..mcm la haku nih pose kan..upppssss...terlebey sudah..
sebenarnya mlm ni tetiba jd blurgh..xtau knp jd camnih..tp sebelum buka blog bukan main mcm2 cite nk taip dlm blog..sampaikan xtau yg mana 1 nk cite dlu..tp skrg nih cam sume cite tu dh lari dr fikiran..dh xde satu pn.. :-'(
td ptg mcm besa la kn amalan di bulan ramadhan mmg akn g bazar ramadhan unk mencari kuih muih..tp hari nih ntah knp terasa sgt2 nk g kt bazar..besanya xde la xcited cm hari nih..selepas hubby balik & siap2 trus ke tempat bazar..mula2 sampai trus beratur menunggu makanan kt situ...sedang asyik bersembang2 ngn hubby semasa menunggu makanan tetiba la haku ternampak sesuatu yg aku sendiri xnak lihat sebenarnya..

dan2 jugak masa tu haku terkedu seraya memalingkan muka ke arah lain..Ya Allah..hanya Allah shj yg tahu perasaan haku pd masa tu..gembira pn ada..tkt pn ada sb bimbang kehadiran haku akn diketahui..sadis pn ada kerana xsangka akan nampak semua kejadian tu pd hari ini..mmg la selama ni aku berdOa pd Yang Maha esa yg aku nk sgt tgk ni semua..tp xsangka betapa besarnya kuasa Allah swt pd umatnya kerana sesingkat ini aku akan menghadapii semua ni..mmg aku xsangka sgt2..

Ya Allah Ya Tuhan ku..aku sebagai hambamu memohon pdmu Ya Allah..kau tabahkanlah hatiku dlm menghadapi semua ujian dr Mu, Kau tabahkanlah hati kuatkan iman ku agar aku dapat menjalani kehidupan dgn sebaiknya,amin.

p/s ; bersyukur kerana dipertemukan dlm keadaan yg amat baik sekali..alhamdulillah.

No comments:

Post a Comment