Sunday, October 3, 2010

lamer nyer...

salam
lama nyer xkeudara kan..ces..ces..ces..maybe mood rayer msh ada lg kot..kih..kih..kih..xde makna nyer..tp kata rayer sebulan kn??sb pOse nyer sebulan la..wakakakaka..

tp kn mood pas rayer ni lain mcm jer rsa..ye la..kalu msa bulan pose mst bz..sb nyer kan 1 hri pose..so msg2 akn ternanti nantikan waktu berbuka la..pastinyer nk masuk waktu tu dh tercongok depan makanan..dh siap sedia bersila depan nasi..tangan dh mengigil dh pegang cawan ni ha..dan2 masuk waktu terus meneguk air gtu ha..walaupon agak melucukan keadaan itu..tp adakah anda tahu masa kecik pn sebegitu la kita..cuma kita ni aje yg xingat dh keadaan tu sumer..

tp skrg bulan pose dah berlalu..bulan syawal pn hampir ke penghujung..aktiviti unk hari2 yg mendatang perlu diteruskan jugak xkira apa yg ada dihadapan..cuma kita shj yg perlu mencorakkannya supaya apa yg berlaku mengikut keperluan & apa yg difikirkan benar..

p/s apa kaitan tajuk kat ats dgn apa yg aku tulis arrr...konpius..konpius..

No comments:

Post a Comment