Monday, August 9, 2010

xtau pe benda pon..

salam..

ntah hape la aku nk coret kn..
lama sgt2 xmenulis dlm blog ni hah..sb xtau nk tulis apa kn..
apa la aku mengarut nih..tp nk mengarut apa lagi kn..gni je la kn..suddenly..kebelakangan ni byk sgt perkara b'laku yg melibatkan perasaan..byk sgt2..xnk la kata org t aku ni buka pekung di dada plk..kdg2 terfikir jgk..adakah aku patut lepaskan segala apa yg aku buat skrg nih & hidup seperti biasa & cam xdr pape yg berlaku..kiranya hari2 buat kewajipan sebagai seorang iateri je la..time keje g keje..time habis keje balik & siap2 ttg hal rumahtangga..adakah itu yg sepatutnya???adakah bila keadaan gtu tjadi baru la hidup "sesetengah pihak" ni puas hati???

sebenarnya kn xbaik la kalu kita ni hidup dengki-mengdengki antara 1 sama lain..apa susah kalu kita berbaik ngn semua org..ni idak..baik kat depan jer..pijak kerengga pn xmampOss..uuupppsss....mampus (bahasa elok skit)..kemain lg gaya nyer hik hik hak hak hok hok kt depan kita..blakang kita jgn kata gunting dalam lipatan tp dh mcm parang dlm lipatan..ko kerat berpuluh2 kawan nih..kn ke xbaik cam gtu..lebih2 lagi kita nih nk menyambut bulan mulia bulan ramadhan..jd lagi la elok kita berprasangka elok ngn semua org..baik kat depan & baik jugak la kt blakang..apa yg kita buat kt dalam dunia nih dah ditulis di kiri kanan bahu kita..so xkan terlepas semuanya..bukan hari nih mesti esk lusa org akan tahu jugak..

p/s= merepek jerk kan..ntah pape haku nih..

No comments:

Post a Comment